Wiele zespołów produktowych ma problemy z rozwojem. Wiele produktów zaczyna się z hukiem. Niektórzy uważają, że rynek produktów jest odpowiedni dla trwałego wzrostu. Bardzo dużo firm przeszło gwałtowny wzrost. Ale najczęściej większość z nich zwlekała, a potem upadła.
“Założyciele wprowadzają swój produkt na rynek, zastanawiają się, dlaczego nie rośnie on jak torpeda, a następnie natychmiast próbują rozwiązać problem wzrostu ”.
Firmy sięgają po taktyki rozwoju, takie jak optymalizacja lejka sprzedaży, SEO lub powiadomienia push, zanim naprawdę zrozumieją, co budują i dla kogo budują. Może to wywołać początkowy impuls krótkoterminowego wzrostu.
Ale ostatecznie prowadzi to do dużej rotacji potencjalnych klientów, ignorując problemy w podstawowym produkcie.
Przed wypróbowaniem różnych taktyk wzrostu, takich jak rzucanie spaghetti na ścianę, startupy muszą świeżo spojrzeć na swoich użytkowników, ocenić cele końcowe swoich produktów i na nowo zdefiniować drogę, którą chcą, aby ich użytkownicy mogli się tam dostać. Oto kilka wskazówek, które mogą pomóc w zdefiniowaniu ścieżki, która wyjaśni różne kroki potrzebne do odblokowania rozwoju produktu.
Super
Anunna
23 sierpnia 2020 at 16:38Świetny artykuł – poproszę więcej 🙂
Anunna
23 sierpnia 2020 at 16:39Dziękujemy